برای استعمال از کرم پودر در‌این گونه پوست از برس‌های حجیم با سر گرد استعمال نمائید
نوشته شده توسط : علی پور

پوست مبتلا به آکنه و جوش

بهترين مارك كرم پودر
با وجود قرمزی، التهاب و ناصافی پوست‌های دارای جوش، حساسیت آنان سبب می گردد که توجه بیشتری را به خود جلب کنند. برای اینکه بتوانید به طریق جادویی برآمدگی و قرمزی جوش‌هانواع بای خود را بپوشانید، می بایست از کانسیلرهای دارای پوشش قادر و بی نقص در نقاط مورد نظر استعمال نمایید. برای این خواسته از انگشتان خود به کار گیری فرمایید تا درست به هدف بزنید! همچنین گرمای دست سبب گرم شدن کرم پودر و کانسیلر می گردد و آن را سریع‌تر جذب پوست می‌نماید. قبل از زدن کرم پودر روی پوست دستان خود را بشویید تا باکتری و میکروبی وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز و ملتهب
برای پوست ملتهب

زمانی که میخواهید کل پوست صورت خود را به نه کاور فرمایید، از برس کرم پودری به کار گیری نمائید که حجیم باشد و در قسمت بالایی خود سطحی صاف داشته باشد. این برس‌ها به نام برس کابوکی سرتخت هم شناخته میگردند. این برس حجیم مقدار کمی از کرم پودر را به موهای خود جذب می‌نمایند و سبب می گردند مقدار بیشتری از کرم پودر به پوستتان برسد. پاره ای از کرم پودر را روی پشت دستان خود بریزد، برس را بردارید و تنها کافی می باشد سر آن را روی کرم پودر بزنید. برس را به طور دایره‌ای روی پوست صورت حرکت دهید. نکته به کارگیری صحیح این می باشد که برس را روی پوست بکشید. این‌راه سبب ساز می شود کرم پودر دقیقاً روی منافذ پوست قرار بگیرد و پوششی بدون نقص، یکپارچه و طبیعی باقی گذارد.

پوست با منافذ وسیع و باز
منافذ باز پوست

برای استعمال از کرم پودر در‌این گونه پوست از برس‌های حجیم با سر گرد استعمال نمائید. این براش سبب ساز پخش شدن یکدست و ملایم کرم پودر می شود و منجر میگردد باطن منافذ باز ته‌نشین نشوند. موهای بلند و نرم این برس باعث میشود مقدار بیش تر مواد آرایشی هم از روی پوست پاک شود و خطوط و رگه‌های کرم پودر روی پوست باقی نمی‌ماند. برس را در حرکات دایره‌ای روی پوست فیس بکشید تا سطحی صاف و یک پارچه ایجاد شود.

پوست معمولی
در پوست معمولی برای اینکه پوشش طبیعی داشته باشید، از برس کرم پودر تخت به کار گیری کنید. این برس سطحی پهن‌تر دارد و سبب ساز میشود کرم پودر بدون اینکه هدر برود، به راحتی روی فیس پخش شود. قبل از آنکه مناسب‌ترین شیوه استفاده از کرم پودر را بدانید، انتخاب بهترین کرم پودر با توجه به گونه پوست اهمیت بیشتری دارد.





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: